Full text PDF(Ru):
(downloads: 0)
Language:
Russian
Heading:
Article type:
Article
UDC:
336.71
Institutional Bases of the Current Sales of Banking Products
Autors:
Zenov V. V., Saratov Social-Economic Institute of the Plekhanov Russian University of Economics
Nesterenko E. A., Saratov Social-Economic Institute of the Plekhanov Russian University of Economics
Abstract:
The article describes the perspectives and problems of individual banking products and products for the large number of clients. Basically the proposed study offers a new look of selling banking products, includes a perspective from the client to the bank’s offer.
Key words:
Reference:
- См.: Хабаров В. И., Попова Н. Ю. Банковский маркетинг. М., 2004. С. 165.
- См.: Киселев И. А. Коммерческие банки : модели и информационные технологии в процедурах принятия решений. М., 2009. С. 33.
- См.: Мхитарян С. В. Отраслевой маркетинг. М., 2006. С. 293–299.
- См.: Григорьев А. В. Private Banking в теории и практике // Ваш Банк. 2009. № 10. С. 85.
- См.: Profi Online Research. Пресс-релиз. Пользование услугами кредитно-финансовых организаций, 2011. URL: http://profiresearch.ru/files/pr240311.pdf (дата обращения: 17.09.2012).
- См.: НАФИ, ХКФ Банк. Банковские услуги – в массы! Стат. исслед. 2011. URL: http://www.banki.ru/news/research/?id=3415774 (дата обращения: 19.09.2012).
- См.: Розничные банковские продукты : проектирование, продажа, риск менеджмент : практ. пособие : в 2 т. М., 2006. Т. 1. С. 182.
Received:
21.08.2012
Accepted:
25.09.2012