Izvestiya of Saratov University.

Economics. Management. Law

ISSN 1994-2540 (Print)
ISSN 2542-1956 (Online)


Full text PDF(Ru):
Language: 
Russian
Heading: 
Article type: 
Article
UDC: 
336.71

Institutional Bases of the Current Sales of Banking Products

Autors: 
Zenov V. V., Saratov Social-Economic Institute of the Plekhanov Russian University of Economics
Nesterenko E. A., Saratov Social-Economic Institute of the Plekhanov Russian University of Economics
Abstract: 

The article describes the perspectives and problems of individual banking products and products for the large number of clients. Basically the proposed study offers a new look of selling banking products, includes a perspective from the client to the bank’s offer.

Reference: 
  1. См.: Хабаров В. И., Попова Н. Ю. Банковский маркетинг. М., 2004. С. 165.
  2. См.: Киселев И. А. Коммерческие банки : модели и информационные технологии в процедурах принятия решений. М., 2009. С. 33.
  3. См.: Мхитарян С. В. Отраслевой маркетинг. М., 2006. С. 293–299.
  4. См.: Григорьев А. В. Private Banking в теории и практике // Ваш Банк. 2009. № 10. С. 85.
  5. См.: Profi Online Research. Пресс-релиз. Пользование услугами кредитно-финансовых организаций, 2011. URL: http://profiresearch.ru/files/pr240311.pdf (дата обращения: 17.09.2012).
  6. См.: НАФИ, ХКФ Банк. Банковские услуги – в массы! Стат. исслед. 2011. URL: http://www.banki.ru/news/research/?id=3415774 (дата обращения: 19.09.2012).
  7. См.: Розничные банковские продукты : проектирование, продажа, риск менеджмент : практ. пособие : в 2 т. М., 2006. Т. 1. С. 182.
Received: 
21.08.2012
Accepted: 
25.09.2012